Пролећна плејлиста

Данас је у Утрехту читавих десет степени Целзијуса и све ми се чини да ћу свој рођендан идуће недеље по већ шести пут заредом дочекати у капуту. И овог пролећа, Сунце и ја водимо борбу. Оно ме мами да иазађем и босоног а трчим по баршунастој трави, али сам до сада већ на учила како је паметније изаћи наоружан вуненим чарапама и шалом. Али хајде, нешто добијеш, а нешто изгубиш, тако да иако није топло, могу макар да уживам у правом заласку сунца око пола десет увече. 

Док не дође право време за мајице на бретеле, последњих недеља опуштам се слушајући музику у ходу, па сам решила да поделим са вама који ми музички албуми радују у ишчекивању топлијих дана.


#1 Après

Краљ контроверзних наступа и поп икона постмодерне, овога пута у неочекиваном издању. Први пут сам чула Иги Попа како пева La vie en rose на таласима РБ2 пре једно две године. Толико ме је његова интерпретација задивила, да сам је дуго памтила и коначно прошлог лета набавила овај албум из 2012. године. Одлична збирка евергрина и француских шансона у сведеним аранжманима и сјајној интерпретацији Игијевог баршунастог баритона. Једина мана му је минутажа од око пола сата.
Омиљена нумера: Everybody's Talkin

#2 Kiri Sings Gershwin

Иако признајем да ми је од свих оперски жанр најмилији, и иако је Кири те Канава оперска певачица, овај албум је ипак нешто сасвим другачије. Има једно осам година од како ме је пријатељ упознао са овим албумом, и од тада се не одвајам од њега. Нови фаворити дођу и прођу, али до сада нисам наишла на боље извођење Гершвинових песама писаних за даске Бродвеја.  Mille grazie Гавило!

Oмиљена нумера: I Got Rhythm

#3 Didn't It Rain

Критичари су испрозивали др. Хауса како прави осредље снимке осредље музике продавајући је осредљем слоју људи који немају појма о правом блузу Њу Орлеанса. Знате оно, тркају се да буду већи католици од Папе. :) Мене све то искрено не занима, и не допадају ми се људи који желе да оспроре било чије право да ради оно што воли и да то дели са светом. Ово је албум направљен за уживанцију, а не комерцијалу, па макар чије име стајало на омоту.

Омиљена нумера: Wild Honey

#4 Smoke Gets in Your Eyes

Чепркајући по Јутујубу, асвим случајно сам пре пар месеци набасала на песму Where Is My Man и скоро па пала у несвест. То је то, једна од оних песама које вам годинама чуе негде у подсвести, а ни не знате да их знате. Сад сам коначно ставила и лице испред музике и бацила са на истраживање живота и рада Ерте Кит. Сигурна сам да сте и ви често чули познате шансоне, ни не знајући да их управо Ерта изводи. По интернету круже разне компилације стотина песама које је она снимила, али мени је ова колекција најмилија.

Омиљена нумера: Smoke Gets In Your Eyes


Шта ви слушате ових дана? Добра музика ме увек радује, јавите ми које песме вас терају да се смејете.

5 коментара

  1. Krasna ti je plejlista!! Volim Ertu i Igija a odoh da skinem Dr Hausa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Igija pod obavezno! Snimio je još jedan lounge album, mislim 2010. ali meni je ovaj bolji. Iako mu je akcenat zaista neponovljivo američki, meni to nekako dodaje na šmeku. i Hju Lori ima još jedan album, pa vidi šta ti se više dopada. :)
      Yaboravi da nam kažeš koje su tvoje preporuke?

      Избриши
  2. Анониман17. мај 2016. 13:16

    caos Ksenija , kad stizes u Bg ? Nedostaju nam tvoji sapuni.....

    ОдговориИзбриши