Посета Сајму рукотворина и лепих ствари у Новом Саду


Када сам сазнала да ће Удружење креативки из Новог Сада организовати Сајам рукотворина и лепих ствари, и да ће Александра из ГеоMед козметике излагати, реорганизовала сам се како бих сигурно отишла и посетила сајам. Простор русинског културног центра је мали, али одише неким домаћинским шмеком. Атмосфера међу излагачима и посетиоцима је била сјајна. Срела сам и Ивану из "Mafii" накита чије сам радове недавно открила и одушевила се. Још једна креативка чији су ме радови одушевили је Олгица из "Oggy" дизајна. Олгица прави божанствене кутије различитих облика, величинаи материјала. Погледајте њен блог и процените сами.

Обрадовала сам се и кад сам видела да излажу и новосадске сапунџије-хобисти из "All herbal-a" који су били супер љубазни, а коначно сам видела и омирисала и њихове сапуне. Као прави geek, наравно ја сам имала жељу да их купим све, одмах и на лицу места!

Веома ми је драго да сам коначно упознала Александру, чији фантастични блог редовно пратим од када сам га случајно открила пре једно шест недеља. Њени текстови су увек свежи, позитивни, пуни корисних информација, а презентовани веома писмено и разложно уз прегршт дивних и информативних фотографија. Неки би рекли да сам цепидлака, али мени је заиста битно да права информација буде представљена на културан и занимљиво осмишљен начин. Онда је то право уживање за читаоца. Александра је до сада писала о многим темама везаним за процес прављења и карактеристике природне козметике, па препоручујем да посетите њен блог. Право је освежење да други сапунџија има позитиван однос према другим хобистима.

Дакле, утисци - потпуно позитвни. Чини ми се да оваква врста догађаја има све потенцијале да прерасте у већа и чешћа окупљања креативаца. Чини ми се да је једина слаба тачка овог догађаја био маркетинг. Лично сам сасвим случајно набасала на информацију о одржавању сајма, а приметила сам да су посетиоци углавном били пријатељи и познаници излагача. Можда не би било лоше организовати и неки мало већи простор, да би излагачи имали прилику да донесу више рукотворина. Ето, то је само једна нота од посетиоца који је дошао из Београда.

Нема коментара