Gentleman

У последње две недељe нам се јесен чини ми се преко ноћи пришуњала. Време је постало променљливо, дан краћи, мирис другачији, а боје спектакуларне. Већ размишљам о празничној сезони, поклонима, путовањима, пити од бундеве и зачињеним топлим напицима. Да не пролазим сваког дана поред парка, овде не бих ни била толико свесна промене сезоне. У Холандији као да ни нема одређених годишњих доба, већ само једно дугачко, где повремено бива топлије или хладније.

У последње три године сам променила животни режим у току ове хладније сезоне, па се тако трудим да чим ми постане преудобно у кући, изађем напоље, прошетам макар до парка, продавнице или теретане, уместо да  поједем нешто сласно као што ми првобитни инстинкт говото увек сугерише.

Тако сам се пре неколико дана прошетавши се до бакалнице, замислила над полицом изложених зачина и почела одмах да се преиспитујем које бих то брзе, топле напитке могла да почнем да правим. У том тренутку, пало ми је на памет један сапун који сам направила још 2011. и зачудо сад тек видим, никада нисам о њему детаљније писала. У последњих годину дана врло често пијем чај са зачинима, па сам се тако снабдела анисом, циметом, клинчићима, ванилом и свежом ђумбиром. Oд ових састојака може се направити сјајни напитак за прохладне јесење дане. Можда бих требало да напишем и пар рецепата које користим? Ето идеје за један од наредних постова!


Скоро сви ови мириси налазе се као у Џентлмен сапуну, уз великодушну дозу црног чаја, врућег рума, ароматичног лишћа дувана и наговештај пачулија и кедровине. Једна веома ароматична и освежавајућа мешавина која подстиче чула и окрепљује дух. Мој вољени рецепт са ши бутером, уљем слатког бадема и авокада надопуњује и великодушна доза кремастог и сласног кокосовог млека.

Дизајн је сведен, али упечатљив. Функционалан, а допадљив. Имам осам различитих нијанси зелене у колекцији, али овој се увек најрадије враћам. Ако боја може да буде занимљива, зе мене је онда ова оксид зелена. И када смишљам дизајн за сапун, скоро непогрешиво ћу је увек ако не употребити, онда макар размотрити. Мислим да је у овом сапуну присутна у највишем проценту.

Нисам присталица поделе мириса на мушке и женске јер самтрам да је то превасходно производ маркетиншке индустрије, тако да не бих овај сапун назвала мушким. Волим да кажем људима да бирају у чему заиста уживају, а не по аутоматизованом нахођењу које их тера да мисле шта би било прикладно. Ако волите зачинске ноте, овај ће вам се сапун допасти.

Kолико је вама битан мирис приликом одабира препаративних козметичких производа?

2 коментара