Стижем...

Пет постова из 'уради сам' рубрике ми стоји написано већ подуже. Да будем прецизна, пар месеци. Муке са селидбом, путовањима, послом и два фотоапарата која су у међувремену издахнула, једноставно нису ми дозволили да их довршим. Сада су ти проблеми решени, камера је у исправном радном стању, само очекујем помоћ у смислу фото репортера. Да не дужим даље, организовала сам се те следеће недеље можете очекивати и други део серијала 'Како направити сапун у домаћој радиности: састојци и процедура'.

Пошто нам се ближе празници, постоваћу још два уради сам рецепта: како направити природни масажер и пилинг коцке. Ови рецепти ће бити веома занимљиви и економични, а можете их правити заједно са клинцима као новогодишње поклоне. Предности су осим очигледних (да је увек боље користити природне производе за негу), да се брзо направе чак и у већим количинама, па о једном трошку можете отпремити више пријтеља/рођака и при том се супер забавити, а они одушевити. Признајем, мени ови уради сам рецепти служили у више наврата као last minute поклон.
У међувремену, морам да поделим са вама најслађи држач сапуна на целоме свету. Пронашла сам га пре две недеље у једној забаченој vintage продавници у центру Утрехта.


Смишљам како да га укомбинујем у неке фото комбинације за будући СенМи лого. Све идеје су добродошеле!
Направила сам још неколико нових сапуна. Почетком децембра, представићу вам једну комплетно нову линију. Ради се о сапунима креираним специјално за сваки тип коже. Они ће бити у потпуности без мириса и боје. Сваки рецепт је по комбинацији и односу уља и бутера посебан, а обогоћени су природним екстрактима, глинама и биљем. Да вам мало заголицам машту, ево једне фотографије.

СенМи All Natural Soaps

На фотографији су векне сапуна одозго на доле: за суву кожу са медом и свилом, за нормалну са каолин глином и невеном, за комбиновану и масну са француском зеленом глином и манго пудером. Између осталог. У децембру ћу писати детаљније о рецептима.

Припремам и купке. Данас сам покушавала да исфоткам неке од састојака. Овде морам да признам да ме фотографисање уопште не интересује, и да то уопште не волим да радим. Знам, чудно вам је то, али ето тако је. Наручила сам неколико новина за ове купке, и тотално сам опчињена тренутно розе хималајском сољу.

розе со са Хималаја

Изгледа апсолутно фантастично на фотографијама, а има многа корисна својства (о томе другом приликом). Могу само да вам кажем сада да ће ово бити један од главних састојака мојих купки.
Још један од мојих омиљених састојака јесте нерафинисани какао бутер. Обожавам какао бутер! раније сам га стављала скоро свуда, уопште нисам могла да се обуздам. Уколико сте икада помирисали како бутер, разумећете ме. :)

нерафинисани какао бутер

Припремам и једну нову видео рецензију. Данас сам направила увод, у наредних неколико дана радимо туш-тест, па други део, монтажа и правац Youtube
СенМи од данас званично има и Twitter налог, тако да можете пратити из данау дан шта се дешава. 
До следећег викенда!

Нема коментара