Ново у фебруару...

...а нису сапуни. Замислите! У ствари, има мало и тога. Овај фебруар је тако брзо пролетео, да ми се чини као да је јуче била Нова година. Веровали или не, чак два месеца нисам правила сапуне. У јануару сам коначно скупила неке паре за нову наруџбину базних уља и боја, и све сам ја то лепо наручила, али ми је дивна холандска пошта држала пакет у магацину читаве две недеље пре испоруке. Дакле, те две недеље плус десет дана путовања пакета до Амстердама, и ето мене у фебруару, без три сата слободног времена у континуитету за сапуњање. А када ми је време толико исецкано, не волим ни да започињем нешто јер се увек испостави да нешто у процесу превидим услед превелике растројености, и на крају завршим само још више исцрпњена и нервозна, уместо одморена и весела. И онда, питам се, чему све то?

Дакле, после овог ширег увода, хтела сам да кажем, да сам ипак направила један сапун, али не из моје стандардне линије, него нешто сасвим ново. У питању је забавни melt & pour сапун. Имала сам одређену количину сапунске базе, а не волим да ми залихе стоје предуго на лагеру, па сам одлучила да тестирам једну нову боју, нови црвени глитер, нову модлу и ново мирисно уље.

Apple Rose Glycerin Soap

Нисам успела да ухватим одблесак шљокица на фотографији, али морам да признам да сам прилично задовољна како је испао овај сапун. Био је ред да направим нешто чисто из забаве, онако care free. Много ми се допада ова модла и сигурно ћете је срести још на овом блогу. Мирис овог сапуна је диван, просто сам зажалила што сам имала сасвим мало за пробу. Комбинација јабуке и руже, и ја не могу да вам опишем колико је то свеж, а у исто време лаган и некако milky мирис. Ма прелепо!

Наша кухиња добила је новог становника током фебруара. Набавили смо Електролуксов соковник и људи моји, па ја сам тотално полудела за том нарпавом!

Све живо сам почела да цедим, и воће и поврће, и сокиће пијем сваког дана. Омиљена комбинација ми је шаргарепа-мандарина. И најбоље од свега, јесте што ја прво попијем сокић, пнако на сламчицу, па онда поједем и пулпу која ’заостане’ у машини. Њам!

Здрав напитак за ужитак :)
Да ли треба посебно да напомињем какве су ми све идеје пале на памет о могућностим употребе овог лепотана за сапуњање? После доброг пријема сапуна са бананом прошлог лета, свакакве нове свеже дивоте ће се наћи у СенМи сапунима на лето, обећавам!


Ово је наша машина, платили смо је 79 евра и мислим да се већ исплатило колико смо се сокова напили и папица најели. Свако препручујем од срца свима, ако мођете да набавите овако нешто, неће вам бити жао.

И на крају, морам да вам се похвалим да сам коначно постала поносна власница Ivadidit сета накита. Како молим? Не знате ко је Ива? Одмах испратите овај линк до његог магичног кутка чајева и уникатног handmade накита и других дивота које живот значе. Овај сет огрлица и минђуша прављен је по мојој мери, а сигурна сам да Ива уме да направи шта вам машта иште, па и лепше од тога.

Мој Покахонтас сет

И на крају, морам да признам да сам набавила још један парфем. Парфеме не купујем толико често, јер бирам само оне за којима полудим па се деси и да их сањам, те једноставно морам да их се дочепам па макар јела сува 'леба месец дана!Чешће се деси да неки парфем добијем а да ми е не свиди, па га проследим другарицама. По први пут у животу купила сам парфем на слепо. Оnline. Тотално нетипично за мене, али ме је толико заинтригирао, за сам морала. Нисам љубитељ тзв. celebrity парфема и генерално немам лепо мишљење о њима. Међутим... овај је другачији. Добро, да вас не држим више у неизвесности, реч је о првом парфему Ким Кардашијан који носи њено име. Иако она припада оној групи људи која је позната по томе што је позната, морам да признам да је овај парфем заправо, врло занимљив. Наравно, и даље се не може сврстати уз оне које излазе из куће као што је Герлан, али за то колико кошта, више је него добра куповина. Уколико сте љубитељ белих цветних парфема (гарденија, тубероза, јасмин), топло препоручујем овај. Мене дефинитивно подсећа на Амариж (иако је ово мање компликована композиција), али за 30 евра колик окошта 100 мл, мислим да је добра улог.

Фото извор

То би било то, следеће недеље стиже један сапунски пост, а припремам и видео рецензију једног сапуна који сам добила са Исланда. Шта има ново код вас?

13 коментара

  1. Your melt&pour soap looks lovely, love the mold and the scent combination. I have tried only once melt&pour but combined with cp soap and I liked it a lot!
    And congratulations with your newbies, Ksenija!

    ОдговориИзбриши
  2. I love your melt and pour soap, so pretty! Great little juicer, I can just imagine all the purees and juices you could make for soap...and to drink too, of course...lol! Gorgeous jewelery, and the KK perfume sounds really interesting...I haven't seen it anywhere yet.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks Cee! I got completely crazy over this juicer, it is that good! I ordered KK perfume online, as I also couldn't find it in the regular drug stores.

      Избриши
  3. Hihi, pa divno!:) Ja sam pripremila fotografije, još malo pa postam! Da se pohvalim šta tek JA imam!:)

    ОдговориИзбриши
  4. Slatko ovo srcence! A ti si se bas ponovila raznoraznim drangulijama! Uzdravlje da sve koristis i da se kitis!
    Stvarno,ni ja nisam ljubitelj 'celebrity' parfema, iako su daleko pristupacniji od brendranih, ali priznajem da sam onjusila dosad par dobrih. Na zalost, uvek,ali uvek imam skupi original (obicno dobijem od m.m.),koji mi se ne svidja!! :-(
    A mozda je vazno i to sto se njemu svidja!?

    ОдговориИзбриши
  5. Mogu samo da zamislim koliko si srecna zbog svih ovih novih stvari! Nova modla je odlicna a sapun je ekstra ispao!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sapun izgleda još lepše u prirodi, zaista. A tek miris! Milina!

      Избриши