#Инспирација - Passionfruit Papaya

Понекад прочитам неки од својих старих постова и чини ми се као да по први пут откријем сопствени блог. Опет сам направила паузу дужу него што сам очекивала, али ни у једном тренутку нисам одстала ни од блога, ни од писања ни од сапуна. У свом лудилу од преко 20 представа, испитном року код нас на академији, планирању наредне сезоне и канцеларијском послу, нисам изгубила ни жељу да поново пишем, а богме нити инспирацију. Срећна сам што сад могу себи да приуштим месец дана боравка на северу Италије у предивном крају где се идеје за нове постове рађају буквално преко ноћи!

Данас отварам ново поглавље на блогу и враћам се једној од мени омиљених рубрика. Здраво Инспирацијо! Данас је пред вама сапун који сам планирала дуго, још од овог поста. Сочна тропска комбинација, јер ипак мора сапун првенствено мени да се допадне, а знате већ колику слабост гајим за тропским пределима.


Јовану см прво запратила на Инстраграму те сада се чини, далеке 2012. Онда сам убрзо потом некако случајно набасала на њен блог JovanaMiljanovic.com (раније знан као Per aspera ad astra). Неко време сам се мајала са школом и послом и са још триста чуда, па сам заборавила и на Јовану и њен блог, али онда је Јована нашла СенМи и оставила пар коментара и наручила неколико сапуна. Схватила сам тек кад смо се среле у Београду у зиму 2014. да је то та иста Јована коју сам и ја пратила! У исто време сам била и срећна што смо се упознале, и постиђена што нисам раније сабрала два и два.

Од те 2012. до данас Јована је студирала у Америци, пропутовала свет, радила на узбудљивим старт ап пројектима и потпуно сама, својим трудом и радом изградила сад већ препознатљив бренд у блогерској онлајн заједници. Ничије дете, мезимче или протеже, све је успала снагом сопствене воље, прецизном организацијом вођена јасном визијом живота који жели за себе да изгради.

Зар то није инспирација за све нас да покушамо да сваког дана живимо доследни себи? 

Једна од мојих омиљених изрека јесте ’Ко жели, пронаћиће начин, а ко не жели - изговор’. Дакле, размислите данас шта можете да учините данас да бисте били један корак остварењу ваше највеће и најискреније жеље. А онда гвирните на Јованин блог за охрабрење, мотивацију и помоћ у виду конкретних корака које можете да предузмете сада. Препоручујем вам нпр. овај пост - Како да почнеш у Србји од нуле?


Јована је у једном од постова оставила коментар како веома воли мирис манга и маракује, те сам се ја дала у потрагу за одговарајућим уљем које ће бити и сочно и слатко, и кисело и освежавајуће. Олакшавајућа околоност кад је у питању мирисна комбинација, јест што ја волим безмало сво тропско воће које сам до сада пробала. Ипак, манго у комбинацији са маракујом ми се није баш допао, те сам потражила алтернативну воћну инспирацију. Тако сам стигла до папаје! Сочна и мека, мене увек подсећа на лубеницу, мада ми није баш јасно зашто, јер никакве везе са њом нема.

Не знам да ли је то само до мене, али некако ми се одувек чинило да тропско воће карактерише снажан колорит и интензивни контрасти, па ми идеја за визуелни дизајн никада није замањкало. Можда је то ипак само до мене, не знам, Али знам да ће вам се овај сапун допасти!  За сада припада ограниченој колекцији, јер се увелико припремам за јесен, али никад се не зна кад ћу вас опет изненадити и направити још неку туру.


Остали сапуни из серијала:

Capri Olivo
Rainbow Sherbet
Amber Lava

6 коментара

  1. Rasplakala sam se, ne mogu da verujem da je ovaj sapun oživeo :) Ulepšala si mi nedelju! Hvala na ovako divnim rečima o meni i mom blogu, jedva čekam da uživo probam ovo savršenstvo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, drago mi je da si srećna i nadam se da će ti se dopasti i uživo! Prošlo je više vremena nego što bih ja to volela, ali nisam zaboravila. Biće još uzbudljivih novina na blogu do kraja godine!

      Избриши
  2. Uh, posla mi voda na usta dok sam citala :) A dokopacu se ja tvojih sapuna kad- tad :))

    ОдговориИзбриши
  3. Cudo su ti stari postovi i komentari.Secam se njenog divnog bloga Per aspers i razgovora sa jednom divnom devojkom koju veoma cenim.To je ta prica o starim postovima.Dopada mi se i novi blog. Papaja,mango,ali marakuja,savrsen spoj.Zaista lepa prica o starim postovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Majo na komentaru i dobrodošla na SenMi blog! Još uvek verujem da kvalitetan i iskren sadržaj jednog bloga i te kako ima uticaja na čitaoce i da se dobrim postovima često vraćamo, što u mislima tako i u onlajn.

      Избриши